maandag 28 november 2022

... over een terugkeer?

28 november 2022.

6 jaar later. Dat is een behoorlijke tijd verder.

Het gekke is dat ik best regelmatig zin had om weer eens wat op deze blog te doen. En toch deed ik het niet. 

Waar ik dan zo nodig niet over heb willen bloggen?

Nou.... daar vraag je wat.

Ik heb op Twitter een aantal erg leuke, lieve mensen ontmoet. Sommigen daarvan heb ik zelfs in t echt opgezocht. Daar zijn fijne vriendschappen uit ontstaan.

Met hen ook een en ander aan bijzondere ervaringen beleefd. Op Twitter vooral. Mensen die niet bleken te bestaan maar wel van trappen vielen. Onbetrouwbare, wantrouwende koks wiers nieuwe relatie wel even bepaald met wie diegene wel of geen contact mag. Een navelsnuffelaar. Een narcistische gaslighter. Bedreigingen. Een uit de hand gelopen LEGO grap, wat me 3 prachtige LEGO-sets heeft opgeleverd.

En zo zijn er nog wel dingen geweest.

Stuk voor stuk hadden dat leuke blogs kunnen zijn.

Prive zijn er ook voldoende inspiratiebronnen geweest. Ook niet altijd heel leuk. Zo is mijn oma overleden. Niet een heel leuk onderwerp maar wel iets waar een blog over geschreven had kunnen worden. 

M. en ik hebben beide corona gehad. Ik geniet nu, na meer dan een half jaar, nog steeds van de gevolgen. Ik zou naar Guns n Roses en Rammstein, maar doordat corona me te heftig was op dat moment heb ik beide concerten laten schieten.

Wel ga ik in 2023 naar Rammstein in Groningen. Beide dagen! Omdat het kan.

Had ook kunnen bloggen over een Seat Ibiza of een Opel Astra waarmee we niets anders dan problemen hebben gehad.

Maar we rijden nu een zeer prettige Kia Niro. Dus daar zijn we mooi van af.

Maar ja... Daar heb ik allemaal niets over geschreven.

Tot nu dan. Nu wel.

Nou ja. Wie weet ga ik weer meer bloggen.

Wie weet duurt t weer 6 jaar voor de volgende blog.

We zullen zien.

Dank voor t lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten