zaterdag 28 december 2013

...over 30 miljoen

30 miljoen euro.

Wat kun je daar tegenwoordig nou nog mee doen?

1: Koop een leuk optrekje in de bergen. Van Arizona.

3: 7 van dezen kopen.
En dan nog veel geld over houden. (Lamborghini Veneno.)

4: Adele als huisartiest inhuren.
http://megatop50.3fm.nl/nieuws/detail/348843/adele-voor-30-miljoen-naar-las-vegas

5: De N241 kopen. :)
http://www.wijnoordholland.nl/nieuws-overzicht/provincie-raamt-n241-op-30-miljoen-mno-vervat-schrijft-voor-20-miljoen/#.Ur6PDvTuLTo

6: Coke kopen.
http://www.weespernieuws.nl/lees/26075/in-weesp-gearresteerde-mannen-hadden-30-miljoen-aan-cocaine

Ach... en zo kun je nog wel even doorgaan.

Doe'k niet hoor. Wees niet bang.

Vanwaar deze opsomming?

Ik heb besloten om 2014 in te gaan als miljonair. €30.000.000,- op m'n rekening erbij zou niet verkeerd zijn.

Vandaag heb ik dus een oude-jaars-lot gekocht. Dus je kan die van jou wel verscheuren.

Sorry.

Maar, één troost: Ik trakteer op een kopje koffie.* (mits gewonnen, uiteraard)

*De kleine lettertjes
De troost bestaat uit het mogelijk in ontvangst mogen nemen van een, wellicht daadwerkelijk aanwezig kopje koffie op een later te bepalen tijdstip tussen 01-01-2014 en 31-12-3014. De troost wordt alleen uitgereikt aan hen die mij dit jaar ook, minimaal één kopje koffie hebben aangeboden/gegeven. (Termijn eindigt per nu) Het is niet mogelijk aanbieder van troost zich te verplichten zich aan deze aanbieding te houden. Aanbieder van troost mag zich ten allen tijden terugtrekken.

-Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Hiervoor ga je maar naar de dokter.
-Deze troost is niet inwisselbaar tegen geld, daar dit in geen enkel land geld als wettig betaalmiddel.
-Indien deze troost niet toereikend is, hier een aantal andere mogelijkheden: a)Nieuwstad Groningen. b)suïcide hotline. c)Je partner. d)je linker/rechter hand.
*deze hele blog is uiteraard een geintje. Hoewel.... die 30 miljoen wil ik wel hebben.

Mocht ik je hebben gekwetst: Sorry.
Dikke doei. Kuskus. bubye.

1 opmerking:

  1. Je hebt me gekwetst, zeggen dat ons lot kansloos is pfff en ik wou je nog wel wat geven als we winnen, wat aardig wat meer is dan een kopje koffie.broer!!!!

    BeantwoordenVerwijderen