woensdag 6 juli 2011

... o...vertrouwen

"Ga je het nu eindelijk wel volhouden?"
"Ja, tuuuuuuurlijk."
"Alweer?"
"Jij?!"
"Voor hoelang?"

Even een kleine collectie van reacties op mijn gestopt-zijn.
En, hoe verrassend, voornamelijk van collega's. ;-)

Dan begin ik er toch aan te twijfelen of ik betrouwbaar ben.
Eens zien:
- Me niet aan beloftes houden : check
- Af en toe een leugentje vertellen : check
- Wel eens iets gestolen : check
- (Officiele) formulieren niet helemaal naar waarheid invullen : check
- Je beter voordoen als je bent : check
- Zeggen dat je iets gaat doen/gedaan hebt terwijl dat niet zo is : check

overal 'check'.
Nou, ik ben dus 100% te vertrouwen.
Je kan er dus volledig vanuit gaan dat ik niet betrouwbaar ben!

Dus daar kan het niet aan liggen.

*nb De opsomming in deze blog is natuurlijk niet gebasseerd op de waarheid. Trust me ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten